lunes, 21 de septiembre de 2009

On the block


Hem començat el dia adormits, però la primera pel·lícula ens ha despertat força (a gairebé tots). Desperados on the block, de l'alemany Tomasz Emil Rudzik, ha inaugurat el quart dia del Festival de San Sebastián. La història, creada a partir de l'experiència que va viure el propi director en una residència universitària durant els seus estudis a Munich, gira al voltant de tres personatges ben diferents, que tot i viure tots al mateix bloc no es coneixen entre ells.
No ha estat de les millors que hem vist, però tampoc de les pitjors. A mi m'ha convençut força,
tot i que algunes de les històries, com la del noi asiàtic estudiant de matemàtiques ens ha semblat bastant típica.

Puntuacions:

Sergi: 6
Gerard: 5
Marta: 8
Andreu: 6 (no l'ha vist, és la mitjana dels altres xD )
Alba: 7


A l'entremig hem tornat a fer pinxos, hi estem enganxats.

2 comentarios:

  1. No em puc creure que no hagueu dormit durant tota una peli! Va, confesseu!

    ResponderEliminar
  2. Jo estic fent el meu Zinemaldia particular, de moment ja he visionat Top Secret (un clàssic de l'humor) i Men In Black, puntuades amb un 8 i un 7, respectivament. L'Andreu va visionar el Reial Societat - Girona, el molt mamón.

    Au colla, que us acabi d'anar be per Donosti.

    Una abraçada a tots!

    (Consti que segueixo el blog)

    ResponderEliminar